Den blick jag än gång fick, var det vackraste jag sett.

Lätt som en fjäder och tyngden av mitt hjärta är obeskrivlig.

Nu rinner de igen, tar de aldrig slut?
Hur mycket finns det egentligen? Maktlös.
Förlorat någonting som inte går att ersätta. Hjärtat mitt bultar och mina tankar forsar.
Du kommer vara lycklig & jag kommer känna de glittrande tårarna nerför mina kinder. Jag förblir den som står i skuggan och livet ditt tillbringas i ljuset som jag en gång hade, tillsammans med dig.

De tomma rum jag besitter fylls av tankar på dig, min älskade.
Hypnosen plågar mig, hur gör du?

Min spegelbild tycks inte spegla lycka längre. Den försvann likt vattnet på den ros den jag gav dig den soliga morgontimma du älskade mig som mest. Det förundrar mig, jag har inte sett dig sedan en månad. Jag har sett den månen, men inte dig. Jag har sett solnedgångar och soluppgångar, men ingenting av ditt vackra ansikte. De bitar av mitt brustna hjärta är så små att de kunde ledas genom ett nålsöga. Jag saknar dig som solen saknar blomman, som solen saknar blomman i djupet av vintern. Hur länge? Hur länge kommer hjärtat mitt härda ut den frysta världen din frånvaro har förvisat mig till? Hoppet vägleder mig, det är det som får mig igenom dagen och speciellt natten. Då drömmarna mina påminner mig om dig och din skönhet.
Jag vill känna dina silkeslena, mjuka, passionerande kyssar igen, när får jag?
Kärleken har givit mig vingar, så flyga måste jag.

Nu känner jag de igen, tar de aldrig slut?
Mina tårar.
45653
Hadet Fedt Tiep.

Yespear out!



Kommentarer
Postat av: Linnea Rydh

Låter så hemstk när jag läser! Gjort slut med en flickvän? inte kul, jag förstår att tårarna rinner! Har själv en bästis som flyttade till colombia för ett år sen, och kan säga att tårarna är sååå svåra att hålla inne varje kväll, så jobbigt! Han var hemma och hälsade på i somras, tiden gick så snabbt när han var här. Men sedan var man tillbaka på samma gamla tråkiga väg igen, väntan väntan och återigen väntan. Tiden går går så otroligt sakta om kvällarna när man ligger där och tänker, fyyy att man kan sakna någon så mycket!



hehe var inte meningen att det skulle bli en lång roman om mig utav detta:) kände bara att jag ville kommentera detta med, love your blog already...

2010-12-16 @ 19:51:47
Postat av: Anonym

Så fint..

2011-03-12 @ 08:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0